putnik putovanja
Putnik Travel agencija
Opšti uslovi putovanja
Na novoj adresi
PRETRAGA ARANŽMANA
Call centar
NEWSLETTER
IATA
YUTA
Banca Intesa
Easy Travel Card
Destinacija:

JAPAN

19.03.2019. 12 dana
1799 €

Plan putovanja

1. dan: BEOGRAD – ISTANBUL
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla” u 18.20 sati. Let za Istanbul (TK 1084) u 20.20 sati. Sletanje u Istanbul u 00.10.
2. dan: ISTANBUL - TOKIO
Sletanje u Istanbul u 00.10. Let za Tokio (TK 52) u 02.10 sati. Sletanje u Tokio u 19.50 sati po lokalnom vremenu. Japan, zemlja izlazećeg Sunca su drevnom tradicijom, predivnim predelima, fascinantnom kulturom. Prošlost Japana obiluje bogatim dogadjajima i zanimljivom istorijom. Ovo je zemlja bogata hramovima i svetilištima, istorijskim spomenicima, zemlja vrhunske tehnologije, i predivne arhitekture. Japan je oduvek bio privlačan turistima, bilo zato što je daleka destinacija, bilo zbog svoje bogate istorije i zanimljive kulture ili činjenice da je jedna od najnaprednijih zemalja na svetu. Transfer do hotela. Smeštaj u hotel. Noćenje....više  manje
3. dan: TOKIO
Doručak. Razgledanje grada čiji prvi podaci potiču iz sedmog veka nove ere. Na jugoistočnom delu ostrva Honšu, u Kanto regionu, na mestu nekadašnjeg malog ribarskog sela Eda, nastao je grad koji se danas prostire na preko 2000 kvadratnih kilometara, i obuhvata ostrva Izu i Ogasova. Tokio je svoje sadašnje ime dobio tek 1869. godine, kada je japanski car Mejdži svoje sedište preneo iz Kjota. Tokio u prevodu na naš jezik znači Prestonica Istoka. Tokio je glavni i najveći grad Japana i sastoji se od 26 gradova, 6 gradića i 8 sela, a koji su se tokom više vekova spojili u jednu celinu. Danas je ovo jedna od najmodernijih i najnaprednijih prestonica sveta. Razgledanje glavnih znamenitosti Tokia (pesice i gradskim prevozom): Asakusa - Stari deo grada u kome je sačuvan tradicionalni izgled Tokija. Ovo je jedini deo Tokija u kome zaista se može osetiti prava atmosfera tradicionalnog Japana. Ovde se nalazi najstariji budistički hram u Tokiju Sensoji, sagrađen u 7. veku u čast boginje milosti Kannon. Ulice koje vode prema hramu načičkane su štandovima na kojima se nalazi tradicionalna japanska odeća, štapići, kao i ukusni delikatesi. U blizini Asakuse nalazi se najviša zgrada u Japanu, Sky Tree, toranj visok 634 metra. Carska palata koja se nalazi na mestu nekadašnjeg Edo zamka. Veliki park okružen je masivnim zidinama u samom centru grada. Reč je o rezidenciji japanske carske porodice. Edo dvorac je nekada bio sedište porodice Tokugava, koja je vladala od 1603. do 1867. godine. Gradnja nove palate završena je 1888. godine. Tokom Drugog svetskog rata je porušena, ali je nakon rata izgrađena u istom stilu. Pored palate, posetioci mogu da uživaju i u drugim objektima koji krase ovo predivno zdanje. Istočni vrtovi palate, otvoreni su za javnost tokom cele godine, dok je unutrašnji deo palate za javnost otvoren samo dva dana u toku godine, 23. decembra kada je carev rođendan i 2. januara, kada možete na balkonu videti članove carske porodice. Ginza - deo grada u kojem se nalazi najveći deo prodavnica luksuzne robe napoznatijih brendova, sedište Sonya i njihov muzej u kome se može videti dosadašnji razvoj, pozorište Ginza Kabukiza, hram Tsukiji Hongwanji kao i Tsukiji market, najveća pijaca ribe i morskih plodova u Japanu. Noćenje....više  manje
4. dan: TOKIO
Doručak. Preporučujemo razgledanje najvecih znamenitosti Severnog i Zapadnog Tokia (odlazak metroom ili gradskim prevozom) Preporucujemo posetu Nacionalnom muzeju najstariji i najbolji muzej Japana, u kome su u pet izložbenih zgrada, izloženi eksponati poput odeće samuraja, mačeva, keramike, kaligrafskih zapisa, skulptura, umetnosti stare 2000 godina, moderne umetnosti. Tu su još galerija dragocenosti Horyuji, i čudesan muzejski vrt, primer tradicionalnih japanskih vrtova. Shibuya - kvart prepun blještavih reklama na vrhovima zgrada, jedna od najpoznatijih šoping oblasti u Tokiju, mesto brojnih prodavnica, klubova i barova, popularno odredište mladih, najbolje mesto za noćni život. U ovom kvartu nalazi se spomenik psu Haschiku koji je 9 godina na istom mestu verno čekao svog vlasnika koji je preminuo. Shinjuku - Ovo je zapravo grad u gradu. U zapadnom delu Nishi Shinjuku je poslovna četvrt u kojoj se nalazi i zgrade vlade, dok je na istoku smeštena četvrt Higashi Shinjuku poznata po devojkama za zabavu i aparatima za kockanje. U Shinjuku se nalazi i Golden gai, deo grada prepoznatljiv po najmanjim kafićima na svetu, od kojih je svaki uređen u nekom svom stilu. Shinjuku Gyoen je jedan od je jedan od najvećih i najpopularnijih parkova u Tokiu. Nalazi se na svega nekoliko minuta od stanice Shinjuku, a odlikuju ga prostrani travnjaci, vijugave staze za šetnju, kao i opuštajući ambijent za pravo uživanje. Ovo je jedno od najboljih mesta za uživanje u jedinstvenim cvetovima trešnje. Park je nastao u vreme Edo perioda, a kasnije su ga koristili carevi kao mesto za rekreaciju i zabavu. Tokom Drugog svetskog rata park je potpuno uništen, ali je već 1949. godine ponovo otvoren. Šarenilo i izgled vrta oslikani su u raznim stilovima, od kojih su mnogi došli sa zapada. Reč je o veoma živahnom mestu koje nikako ne treba propustiti. Svetilište Meiji je hram posvećen duhovima cara Meiđija i njegove supružnice, carice Šoken. Svetilište Meiji i susedni park Yoyogi zajedno čine veliki šumski predeo, u kome se nalaze pešačke staze za pravo uživanje i beg od obližnje buke. Svetilište je završeno 1920. godine, osam godina nakon smrti cara, i šest godina nakon smrti carice. Objekat je uništen tokom Drugog svetskog rata, ali je veoma ubrzo obnovljen. Tokom vladavine cara Meiđija došlo je do velikog napretka u razvoju Japana, što je dovelo do toga da nakon njegove smrti ova država uđe u svet sila. Ova kapelica je jedan od najlepših primera japanske Shinto arhitekture. Smeštena je u sredini šumarka, oaze mira u centru grada. Noćenje....više  manje
5. dan: TOKIO / FUJI
Dorucak. Slobodno vreme za individualno razgledanje grada ili fakultativni izlet na Fuji najvišu planinu u Japanu koja je visoka 3776 metara. Planina Fudži je vulkan koji je poslednju erupciju imao 1707. godine, ali ga geolozi generalno još uvek svrstavaju u aktivne vulkane. Ime planine potiče iz Ainu jezika i znači večni život. Planina Fudži, sa svojim elegantnim, kupastim oblikom, postala je poznata širom sveta i smatra se svetim simbolom Japana. Među Japancima postoji osećaj lične identifikacije s planinom, tako da se svakog proleća na hiljade njih penje do hrama koji se nalazi na njenom vrhu. Fudži je kroz istoriju bio veoma popularna tema u umetnosti. Od svih radova koji prikazuju planinu, najstariji sačuvani je crtež na kliznim vratima iz perioda Heian koji datira iz XI veka. Planina je glavni deo nacionalnog parka Fudži-Hakone- Izu. Noćenje....više  manje
6. dan: TOKIO - KJOTO
Dorucak. Slobodno vreme za individualno razgledanje grada.Transfer do zeleznicke stanice Odawara. Polazak voza za Kjoto u 16.08. Dolazak u 18.11 sati u Kjoto grad smešten na ostrvu Honšu, u prefekturi Kjoto. Prostire se na površini od 827, 90 kvadratnih kilometara, a u njemu živi oko 1 500 000 stanovnika. Zajedno sa gradovima Osaka I Kobe čini drugo po veličini metropolsko područje u Japanu. Ono što krasi nekadašnju prestonicu Japana jeste činjenica da je bio pošteđen razaranja tokom Drugog svetskog rata. Baš zbog toga se Kjoto smatra za centar japanske culture, koja se nalazi na UNESCO – voj listi svetske baštine. Transfer do hotela. Noćenje....više  manje
7. dan: KJOTO
Doručak. Razgledanje grada autobusom u kome je najbolje predstavljena bogata istorija I tradicija Japana. Simbioza tradicije I modernog načina života Kjoto čine savršenom gradom za nezaboravno uzivanje. Arheološka istražiivanja potvrdila su da je oblast oko grada Kjoto bila naseljena još pre više od 10 000 godina. Ipak, o Kjotou se pre šestog veka ne zna gotovo ništa. Osmi vek doneo je veliku promenu u istoriji ovog grada. Budističko sveštenstvo je sve više počelo da se meša u poslove carske uprave, što je tadašnjeg cara Kamua nagnalo da prestonicu premesti u područje van njihovog uticaja. Car je za prestonicu odabrao selo Uda. Nova prestonica dobila je I novo ime, Heian-kyō. Brojna previranja u Japanu dovodila su do toga da je svaki vladar za sebe uzimao neko novo sedište. Međutim, ovo nije uticalo na to da Kjoto tokom tog perioda nominalno ostane prestonica. Kjoto je bio glavni grad Japana sve do 1869. godine, kada je to zvanje poneo Tokio. Petnaesti vek bio je veoma poguban za Kjoto. Grad je stradao tokom Oninskog rata, a svoj novi oblik počeo je da dobija sredinom šesnaestog veka. Hamaguri ustanak 1864. godine doveo je do toga je je Kjoto izgubio status prestonice. Kjoto je bio jedan od glavnih kandidata za bacanje atomske bombe tokom Drugog svetskog rata. Pukim slučajem izbegao je sudbinu Hirošime I Nagasakija. Kjoto je izbegao sudbinu drugih japanskih gradova, I njegovo istorijsko jezgro nije uništeno. Zbog toga se baština ovog grada nalazi na UNESCO – voj listi svetske baštine. Predlažemo obilazak sledećih znamenitosti: Dvorac Nijo je 1603. godine izgradio Tokugawa Leyasu, prvi šogun iz Edo perioda, kao svoju rezidenciju u gradu Kjoto. U kasnijem periodu zdanje je dograđivano i šireno. Nakon pada Togukawa šogunata 1867. godine, dvorac Nijo korišćen je neko vreme kao carska palata. Ovo zdanje je verovatno najbolji primer rezidencijalne arhitekture Japana iz feudalnog doba, i od 1994. godine nalazi se na UNESCO – voj listi svetske baštine. Sanjusangendo je popularan naziv za Rengeo – in, hram u istočnom delu grada, a koji je poznat po 1001 statui Kannon, boginje milosrđa. Hram je osnovan 1164. godine, ali je originalna struktura uništena u požaru. Carska palata je zdanje u kome se do 1868. godine nalazila rezidencija japanskog cara. Nalazi se u prostranom Carskom parku u centru grada, a koji obuhvata i Carsku palatu Sento, kao i nekoliko drugih atrakcija. Carska palata obnovljena je 1855. godine, nakon što je stradala u požaru. Ograđena je dugim zidovima i sastoji se od nekoliko kapija, hala i bašta. Ceremonije ustoličenja se i danas obavljaju upravo ovde. Okrug Higashiyama je jedan od najočuvanijih istorijskih okruga. Ovo je mesto na kome se može videti sav sjaj tradicionalnog Kjotoa, ispunjen uskim ulicama, drvenim zgradama i tradicionalnim trgovačkim radnjama. Ulice su ispunjene malim prodavnicama, kafićima i restoranima, koji se tu nalaze vekovima. Posetioci u ovim objektima mogu da uživaju u tradicionalnim načinima usluživanja. Gion je najpoznatiji district gejša. Nalazi se oko avenije Shijo, između svetilišta Yasaka na istoku i reke Kamo na zapadu. District čine restorani, prodavnice I ochaye, u kojima gejše zabavljaju goste. Najpopualrniji deo distrikta Gion je Hanami – koji, ulica ispunjena tradicionalnim objektima u kojima se nalaze restorani. Noćenje....više  manje
8. dan: KJOTO /NARA
Doručak. Slobodan dan ili fakultativni odlazak za Naru koja je od Kjota udaljena 45 minuta i pravi je grad iz bajke. Grad Nara bio je prvi glavni grad Japana sve dok uticaj budizma, za koji kažu da se u Japanu upravo ovde počeo razvijati i širiti, nije postao previše vidljiv. Službeni glavni grad je tada postao Nagaoka. Nara je danas posebno zanimljiva jer se upravo tu nalaze neki od najstarijih i najvećih hramova ali i zbog divljih jelena koji su ovde svete životinje koje šetaju slobodno kroz parkove i ulice. Zvanično najveća građevina od drveta na svetu, spomenik je prirodne lepote osnovan 1880. U njemu se nalazi park koji se prostire na više od 600 hektara površine, a njime se slobodno kreće više od 1 200 divljih jelena. Prema legendi, božanstvo Takemikazuči dojahao je u ovaj grad na jelenu koji se od tada, već 1300 godina, smatra svetom životinjom. Noćenje....više  manje
9. dan: KJOTO – OSAKA - TOKIO
Doručak. Odlazak autobusom za Osaku grad u regiji Kansai na japanskom ostrvu Honshu. Osaka je treći grad po veličini stanovništva u Japanu posle Tokia i Yokohame i ima 2,7 miliona stanovnika. Grad je iznikao iz ruševina utvrđenog budističkog hrama. Na njima je sagrađen dvorac koji i dan danas dominira ovim industrijskim središtem. Većina japanskih gradova u kojima je tokom istorije boravila carska porodica, shoguni, ima ako ne očuvan, onda bar rekonstruirani dvorac. U Osaki je to prava tvrđava podignuta na uzvisini i okružena s nekoliko vodenih jaraka. Park oko dvorca i njegova unutrašnjost uređena poput muzeja obavezan su deo svakog plana obilaska grada. Osaka je postala vodećom lukom, glavnim tržištem pirinca i prvim trgovačkim gradom Japana već u ranom osamnaestom veku, pod vodstvom vladajuće porodice Tokugawa. Likovna umetnost Japana iz tog razdoblja daje naslutiti da je Osaka bila sinonim za društveno bogat život. Danas, ona ostaje simbolom japanskog statusa vodeće ekonomske sile. Transfer do zeleznicke stanice. Polazak voza za Tokio u 16.30. Dolazak u 19.03 sati. Transfer do hotela. Noćenje....više  manje
10. dan: TOKIO / NIKO
Doručak. Slobodan dan ili celodnevni fakultativni izlet za Niko. Vožnja autobusom kroz predivnu prirodu do područja Nacionalnog parka, čuvenog u svetu po prirodnim lepotama, vodopadima, brojnim jezerima, planinama, izvorima tople vode. U podnožju planine Nantai, leži Chuzenji jezero, poznato po lososima i pastrnkama, idealno za šetnje, posmatranje ptica, nastalo pre 20.000 godina erupcijom upravo planine Nantai. Vožnja do grada Niko koji je na popisu UNESCO-ve svetske baštine i nalazi se na ulazu u Nacionalni park. Obilazak Toshogu hrama, najraskošnije ukrašen hram Japana, a ujedno i mauzolej Tokugawe, osnivača Tokugawa šogunata. Niko je bio centar sintoizma i budizma pa hram nosi elemente obe religije. Noćenje....više  manje
11. dan: TOKIO - ISTANBUL
Doručak. Sobe treba napustiti do 10 sati. Slobodan vreme do transfera na aerodrom. Let za Istanbul (TK 53) u 21.25 sati.
12. dan: ISTANBUL – BEOGRAD
Sletanje u Istanbul u 04.05 sati po lokalnom vremenu. Nastavak puta za Beograd (TK 1081) u 08.30. Sletanje u Beograd u 08.10 sati.
putnik program i cenovnik