putnik putovanja
Putnik Travel agencija
Opšti uslovi putovanja
Na novoj adresi
PRETRAGA ARANŽMANA
Call centar
NEWSLETTER
IATA
YUTA
Banca Intesa
Easy Travel Card
Destinacija:

Vijetnam

12 dana (9 noćenja) – avionom
999 €
Rasprodato

Plan putovanja

1. dan: BEOGRAD – DOHA
Sastanak putnika kod info pulta, pored šaltera za check in na aerodromu “Nikola Tesla” u 9.30 sati. Let za Dohu (QR 232) u 11.35 sati. Sletanje u Dohu u 18.40. Let za Hanoj (QR 968) u 20.45 sati.
2. dan: DOHA – HANOJ
Sletanje u Hanoj u 07.25 sati po lokalnom vremenu. Prostor Hanoia je bio naseljen od 3000 godina pre nove ere. Oko 200.godine pre nove ere je na tom mestu nastala tvrđava Co Loa. U kasnijem periodu je na tom prostoru postojalo više naselja koja su menjala imena Od 1831. dobija današnje ime Ha Noi. 1873. su Francuzi okupirali Vijetnam i uspostavili koloniju Francusku Indokinu čiji je Ha Noi glavni grad. Tokom 2. svetskog rata su grad okupirali Japanci. Grad je bio više puta razaran tokom Vijetnamskog rata 1955.-1975. Nakon završetka rata 1976. je Hanoi glavni grad ujedinjenog Vijetnama. Transfer do hotela. Smeštaj u hotel posle 12 sati. Slobodno popodne. Noćenje....više  manje
3. dan: HANOJ
Doručak.. Razgledanje grada koji je kroz vekove bio centar vijetnamske kulture, pa ima mnogo kulturno-istoriskih spomenika. Značajna je stara gradska četvrt sa brojnim istoriskim građevinama. Posebno su interesantni konfučijanski hram Văn Mieu, budistička pagoda Chua Mot Cot i stara gradska tvrđava. Postoji mnogo ostataka francuske kolonijalne arhitekture (katedrala, predsednička palata) i novijih socijalističkih spomenika (posebno mauzolej Ho Ši Mina). Slobodno popodne. Noćenje....više  manje
4. dan: HANOI - HALONG
Doručak.. Polazak za HaLong. Halong je poznati zaliv na severu južnokineskog mora koji ima 1000 krecnjackih stena i  ostrva razbacanih naokolo sa mnoštvom  atraktivnih pećina.  Područje je na listi UNESCO kulturne baštine. Na veliku većinu ostrva se ne može ni popeti, ni pristati zbog strme i grube konfiguracije stena, samo nekoliko njih ima klasičan prilaz sa mora ili pristanište. Svaka formacija ima svoje gusto rastinje a  osim bogate flore jedini stanovnici ostrva su životinje. Ukrcavanje na brod i razgledanje zaliva. Rucak i vecera na brodu. Ljudi ovde žive na vodi tj. splavovima koji grupisani čine sela, sa školama, radnjama, domaćim životinjama, apsolutno ceo život se odvija na vodi, sa  stenama okolo koje služe kao zaštita od vetra ili sunca. Noćenje na brodu....više  manje
5. dan: HALONG - HANOJ - HUE
U jutarnjim satima uživajte u izlasku sunca u Halong Baju. Nakon doručka nastavak krstarenja, poseta Sung Sot pecinama. Nakon ručka odjava sa broda i odlazak za Hanoj. Transfer do aerodroma. Let za Hue. Smeštaj u hotel. Noćenje.
6. dan: HUE - HOI AN
Doručak. Razgledanje prestonice imperijalnog Vijetnama, pa iako su mnoge njene najimpresivnije zgrade uništene tokom američkog rata i dalje je veoma atraktivna za turiste.To je i središte vladara ove zemlje iz 19.veka. Hue duguje svoj šarm delimično svojoj lokaciji na reci Perfume. Danas grad ima novu i staru celinu gde je novi deo sa mnostvom hotela Na drugoj strani reke se nalazi carska palata sa brojnim hramovima, vrtovima, opasana zidinama i velikim jarbolom sa kog se vijori nacionalna zastava. Odlazak i obilazak Thien Mu - pagoda koja je udaljena od grada 4 km, kao i nekoliko grobnica vijetnamskih kraljeva, Grobnice su neverovatne, pravi mali kameni gradovi, unutar kojih se vidi raskoš prošlog vremena. Nastavak puta za Hoi An. Smeštaj u hotel. Noćenje....više  manje
7. dan: HOI AN
Doručak. Razgledanje Hoi Ana istorijski najatraktivniji Vijetnamski grad i nekadasnju važnu luku. Lice Starog grada unutar koga je zabranjen saobraćaj sačuvalo je neverovatno nasleđe kao što su, stare kineske zgrade, japanski natkriveni most koji unutar sebe ima i malo budističko svetilište, nekoliko hramova i stare, dobro očuvane tradicionalne kuće. Jedan od bitnih razloga zašto se ovde turisti zadržavaju su krojači. U starom jezgru je skoro svaki drugi objekt radnja garderobe, gde vas čeka nekoliko malih žena, koje vas odmah mere i kreću u prodaju onoga što znaju najbolje, šivenje.Grad je na popisu UNESCO svetske kulturne baštine. Povratak u hotel. Noćenje....više  manje
8. dan: HOI AN - HO ŠI MIN
Doručak. Transfer do aerodroma. Let za Ho Si Min/Saigon bivši glavni grad Južnog Vijetnama koji je, nakon povlačenja Amerikanaca, pao 1975. godine pod vlast komunista sa severa. Saigon je tada preimenovan u Ho-Ši-Min po komunističkom revolucionarnom vođi i državniku, koji je podržavao južnovijetnamsku gerilu i borio se protiv američke vojne intervencije. Ipak, za obične ljude ime grada je uvek ostalo Saigon. Saigon ili Ho Chi Min City je najmnogoljudnij grad u Vijetnamu, ali ne i glavni. On je bio sedište Vlade Južnog Vijetnama, koja je bila antikomunistička i zajedno sa snagama SAD-a se borila protiv ujedinjenja zemlje. Povlačenjem Amerikanaca, pala je i Vlada, a nekadašnje njeno sedište je današnje turističko odredište. Razgledanje grada. Smeštaj u hotel. Noćenje...više  manje
9. dan: HO ŠI MIN /CU ŠI /
Doručak. Slobodan dan ili fakultativni izlet autobusom do Cu Si tunela, u okolini Ho Si Mina/Saigona, gdje su se odvijale žestoke borbe između američkih snaga i snaga Vietkonga. Radi se o tunelima u kojima se odvijao život za vreme rata. Budući da su se borci Vietkonga vrlo teško mogli nositi sa tehnički mnogo nadmoćnijim neprijateljem, oni su sigurnost za sebe i svoje porodice pronalazili duboko pod zemljom. Neverovatno zvuči podatak da je iskopano preko 240 kilometara tunela kroz džunglu, u koje zbog svoje građe nisu mogli ući američki vojnici. Ovi svojevrsni lavirinti pod zemljom su imali bezbroj ulaza i izlaza, pa američki vojnici nisu imali apsolutno nikakve šanse za pešadijsko napredovanje, jer ni sami nisu znali odakle preti opasnost i kako protivnički borci jednostavno nestaju. Ulazi u Cu Si tunele su bili odlično sakriveni, i njihovi dimenzije su bile takve da u njih mogu ući samo Azijati. Danas su za potrebe turističkih obilazaka neki od tunela prošireni. Povratak u hotel. Noćenje...više  manje
10. dan: HO ŠI MIN / MAJ TO
Doručak. Slobodan dan ili fakultativni polazak autobusom do delte reke Mekong. Ova moćna reka izvire negde ispod Tibeta i prolazi kroz zemlje Indokine, pre nego što se ulije u Južnokinesko more. U slobodnom prevodu Mekong bi bila Majka reka, i ona to predstavlja za brojno stanovništvo ove regije. Neki prevodi ovu reku zovu Velikom, a drugi rekom devet zmajeva, jer se reka u zadnjem toku razdvaja na devet krakova i predstavlja novih devet reka. Kažu da se samo u delti Mekonga proizvede više pirinča nego u Japanu i Koreji zajedno. Po dolasku u grad Maj To koji je osnovan 1680 godine od strane kineskih izbeglica koji su bežali sa Tajvana nakon pada Južne dinastije Ming, ukrcavanje na brodic koji plovi malim kanalima delte reke Mekong, gde se mogu videti običaji i način života lokalnog stanovništva. Dolazak na čuveno ostrvo Unicorn gde se moze uživati u orhidejama kao i probati mnogobrojno sezonsko voće, uz zvuke tradicionalne lokalne muzike. Povratak u hotel. Noćenje...više  manje
11. dan: HO ŠI MIN – DOHA
Doručak. Sobe treba napustiti do 11 sati. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Transfer autobusom do aerodroma. Let za Dohu (QR 971) u 19.25 sati.
12. dan: DOHA - BEOGRAD
Sletanje u Dohu u 00.20 sati po lokalnom vremenu. Nastavak puta za Beograd (QR 231) u 06.40. Sletanje u Beograd u 10.35 sati.
putnik program i cenovnik